- Menu podmiotowe
- Menu przedmiotowe
- Status i forma prawna
- Przedmiot działalności
- Struktura organizacyjna
- Osoby sprawujące funkcje
- Dyrekcja - harmonogram przyjęć interesantów
- Podział zadań i kompetencji
- Nabór kandydatów do zatrudnienia
- Kontrole zewnętrzne przeprowadzone w PUP Świdnica
- Zamówienia publiczne
- Elektroniczna skrzynka podawcza
- Roczne sprawozdanie finansowe
- Ochrona sygnalistów
- PAI
- Dostęp do informacji publicznej
- Petycje
Status i forma prawna
-
Siedzibą Powiatowego Urzędu Pracy jest miasto Świdnica.
-
Siedzibami Filii są miasto Strzegom i miasto Świebodzice.
-
Terytorialny zasięg działania Urzędu obejmuje obszar Powiatu Świdnickiego tj:
1. miasta: Świdnica, Świebodzice,
2. miasta i gminy: Jaworzyna Śląska, Żarów, Strzegom,
3. gminy: Świdnica, Dobromierz, Marcinowice.
-
Urząd jest powiatową jednostką organizacyjną, działającą jako jednostka budżetowa wchodzącą w skład powiatowej administracji zespolonej.
-
Urząd działa na podstawie:
-
ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 z późn. zm.),
-
ustawy o samorządzie powiatowym z dnia 5 czerwca 1998r. (Dz. U. z 2013r., poz. 595 z późn. zm.),
-
statutu Powiatowego Urzędu Pracy w Świdnicy,
-
niniejszego regulaminu.
- Zasady gospodarki finansowej w Urzędzie oraz status prawny i zasady wynagradzania pracowników ustalają odrębne przepisy.