- Menu podmiotowe
- Menu przedmiotowe
- Status i forma prawna
- Przedmiot działalności
- Struktura organizacyjna
- Osoby sprawujące funkcje
- Dyrekcja - harmonogram przyjęć interesantów
- Podział zadań i kompetencji
- Nabór kandydatów do zatrudnienia
- Kontrole zewnętrzne przeprowadzone w PUP Świdnica
- Zamówienia publiczne
- Elektroniczna skrzynka podawcza
- Roczne sprawozdanie finansowe
- Ochrona sygnalistów
- PAI
- Dostęp do informacji publicznej
- Petycje
Kierownik Komórki Organizacyjnej
Do podstawowych zadań, obowiązków i uprawnień wspólnych dla kierowników komórek organizacyjnych należy:
-
nadzór nad prawidłową realizacją zadań merytorycznych podległej komórki organizacyjnej wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu,
-
podpisywanie decyzji administracyjnych, postanowień w postępowaniu administracyjnym oraz innych dokumentów na podstawie upoważnienia Starosty,
-
opracowywanie projektów struktury organizacyjnej oraz zakresów działania kierowanych komórek organizacyjnych i przedstawianie ich Dyrektorowi do zatwierdzenia,
-
planowanie zamówień publicznych,
-
szczegółowe zaznajamianie pracowników z zadaniami komórki organizacyjnej, zakresem współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz ustaleniami kierownictwa i przekazywanie do wiadomości i wykonania otrzymanych poleceń, dyspozycji i aktów normatywnych,
-
dbałość o rozwój zawodowy podległych pracowników, a w szczególności umożliwienie pracownikom podległej komórki organizacyjnej uczestniczenia w szkoleniach organizowanych dla służb zatrudnienia,
-
udzielanie pomocy pracownikom podległej komórki organizacyjnej w opracowywaniu procedur i wytycznych w zakresie realizacji zadań stałych,
-
wykonywanie kontroli pracy komórki organizacyjnej z punktu widzenia merytorycznego i formalnego,
-
dokonywanie okresowych ocen podległych pracowników,
-
opiniowanie doboru obsady osobowej podległej komórki organizacyjnej, wnioskowanie wysokości wynagrodzeń, przeszeregowań, kar i nagród dla podległych pracowników,
-
prawo żądania od innych komórek organizacyjnych Urzędu materiałów, informacji
i opinii potrzebnych do wykonywania zadań,
-
podpisywanie korespondencji wewnętrznej i parafowanie pism wychodzących przed podaniem do podpisu Dyrektorowi lub Zastępcom,
-
ustalanie i aktualizowanie szczegółowych zakresów czynności dla podległych pracowników,
-
powierzanie w uzasadnionych przypadkach podległym pracownikom wykonywania czynności i zadań dodatkowych nie objętych zakresem czynności,
-
wyznaczanie zastępstwa w przypadku urlopu lub długotrwałej nieobecności pracownika w pracy z innych przyczyn,
-
zabezpieczenie danych osobowych,
-
w związku z przydzielonymi zadaniami, w uzasadnionych przypadkach kierownicy komórek organizacyjnych mają prawo żądać od kierownictwa Urzędu materiałów, informacji i opinii niezbędnych do wykonywania tych zadań.
-
Kierownik komórki organizacyjnej odpowiada za prawidłową realizację zadań merytorycznych podległej komórki organizacyjnej.